Auta Motol
234 096 630
Modely
Honda CR-V 2013
  • Chci
    předváděcí
    jízdu
  • Honda, Pohon 4x4
    Pohon 4x4

    Systém pohonu všech 4 kol SH-AWD umožňuje rozložit točivý moment nejen mezi zadní a přední kola, ale také mezi oběma zadními koly.

  • Honda, Ekonomický mód
    Ekonomický mód

    Ekonomický režim ECON podporuje úspornější jízdu řízením motoru, převodovky a dalších částí hnacího systému.

  • Honda, Velký zavazadlový prostor
    Velký zavazadlový prostor

    Dostatečný objem prostoru pro zavazadla.

  • Honda, Satelitní navigace
    Satelitní navigace

    Navigace pomocí satelitního systému GPS.

  • Honda, Parkovací senzory
    Parkovací senzory

    Přední a zadní parkovací asistent.

  • Honda, Nízká spotřeba
    Nízká spotřeba

    Velmi nízká spotřeba paliva i přes vysoký výkon motoru.

  • Honda, Záruka 7 let
    Záruka 7 let

    Záruka 3+4 roky nebo do 150 000 najetých km s limitem na škodu 150 000 Kč.

Honda CR-V

Precizní ovládání a vyspělé technologie

Bonus až 90 000 Kč
Satelitní hlídání vozu zdarma

Modelový rok 2015 přichází s novou motorizaci 1.6 i-DTEC o výkonu 160 koní a 350 Nm, inovovaným designem a novými multimediálními technologiemi.

Ceník
Mám zájem již od
564900 (vč. DPH)

Design exteriéru

Nová generace vozu Honda CR-V se posouvá v rámci kategorie SUV k současným kritériím na tento typ vozu a přináší řadu inovací. Vývoj pokračuje v tendenci automobilky dodávat vozidlům SUV parametry typické pro velkoprostorové vozy. Moderní karosérie přináší proporční změnu oproti svým předchůdcům. Ta se projevuje zejména v profilu, který byl snížen a tak se přiblížil jednoprostorovému řešení. Posunutí spodního okraje předního skla o 6 cm se promítá do snížení celkového vzdušného odporu o téměř sedm procent. Míry vozu jsou v délce 457 cm, v šířce 181,9 cm a na výšku 168,5 cm. Vzhledem k předchůdci je nová Honda CR-V o 0,5 cm kratší a o 3 cm snížená karosérie při zachování původního rozvoru náprav 263 cm. To ovšem není nijak poznat na vnitřních prostorách, opak je pravdou.

Design interiéru

Vzdušnost interiéru byla podpořena posunem předních sedadel do krajů, čímž vznikl praktický odkladný prostor s přihrádkami. Zadní sedadla zaznamenala snížení o 3,8 cm. O 3 cm se taktéž snížila podlaha v zavazadlovém prostoru a výsledkem je opět více místa pro náklad. Pocit při zasednutí za volant je obdobný jako u osobních automobilů s tím bonusem, že díky zvýšené poloze sedadel je nástup i výstup z auta mnohem pohodlnější. Prostor pro zavazadla je v základním uspořádání 589 litrů objemu a v maximu využití 1669 litrů. Co se týká přístrojové desky, Honda se i tady drží svých moderních technologických ambicí, i když oproti futuristicky řešenému Civicu je řešení CR-V konzervativnější. Velmi prakticky je uzpůsobeno ovládání multimediálního navigačního systému.

Podvozek

Podvozek vozu je tvořen samonosnou ocelovou konstrukcí s nezávisle zavěšenými koly, kdy vpředu výrobce využil příčná ramena a vzpěry McPherson a pro zadní kola víceprvkové zavěšení. Dále jsou k dispozici teleskopické tlumiče, vinuté pružiny a příčné zkrutné stabilizátory. Vůz je vybaven kotoučovými brzdami, na přední části s vnitřním chlazením. Pohon všech kol je řízen elektronicky.

Motor a pohonné jednotky

Nová CR-V je v základní nabídce vybavena dvěma motory. 2.0 i-VTEC je zážehový čtyřválec, u něhož došlo ke zvýšení výkonu ze 110 kW na 114 kW (150/155 k). Vylepšením je také snížené vnitřní tření. Zážehový i vznětový motor je napojen na manuální šestistupňovou převodovku. U nového modelu je taktéž samozřejmostí systém Idle Stop, jinak známý jako Stop/Start.

Místo motoru 2.2 i-DTEC dostalo CR-V nový naftový pohon 1,6 s výkonem 118 kW (160 k), točivým momentem 350 Nm a s kombinovanou spotřebou 4,9 l na 100 km! Standardem je pohon všech 4 kol.
Automat navíc dostanete druhou podstatnou novinku – devítistupňovou samočinnou převodovku.

Připojení pohonu zadních kol jinak

V minulosti Honda využívala pro připojení zadního pohonu dvojice mechanických čerpadel, nyní však přichází se zásadní inovací. Jde o vlastními vývojáři zprodukovanou lamelovou elektronicky řízenou spojku, připojující pohon zadních kol dle pokynů řídící jednotky. Díky tomuto řešení došlo o snížení vnitřních odporů o 59% stejně jako o zmenšení hmotnosti o 16,3 kg. Díky aktuálním trendům segmentu SUV u zážehových motorů s manuální převodovkou nabízí Honda pro Evropu verzi s poháněnou přední nápravou.

Nové technologie

Milovníky mutlimédií potěší, že sériovou výbavu rozšíří informační systém Connect se sedmipalcovou dotykovou obrazovkou s podporou bezdrátového připojení, devíti předinstalovanými aplikacemi a funkcí Mirror Link. Displej také slouží jako výstup zadní parkovací kamery.

Systém Connect přehrává hudbu z rádia, připojií se na internet a nabídne i další informace během jízdy, třeba aktuální akční rádius auta nebo čas potřebný na cestu. Přikoupit můžete navigaci od Garminu.

Model se také pyšní systémem I-ACC, což je inteligentní adaptivní tempomat. Ten sleduje i okolní jízdní pruhy a dokáže tak reagovat na situace, kdy se jiný řidič začne řadit těsně před vaše auto.

Honda skladem ihned k dodání Kompletní nabídka nové vozy předváděcí vozy ojeté vozy

nové

Honda CR-V

2.2 i-DTEC, 4x4 110 kW 6MT, Elegance, URBAN TITANIUM metalická
nafta, terénní

Akční cena:
773800
Více
nové

Honda CR-V

2.2 i-DTEC, 4x4 110 kW 6MT, Elegance, Ionized Bronze Metallic
nafta, SUV

Akční cena:
773800
Více
nové

Honda CR-V

2.0 i-VTEC, 2x4 115 kW 6MT, COMFORT, WHITE
benzin, SUV

Akční cena:
603800
Více
nové

Honda CR-V

2.0 i-VTEC, 4x4 115 kW 6MT, Lifestyle, Passion Red perleťová
benzin, SUV

Akční cena:
788800
Více
nové

Honda CR-V

2.2 i-DTEC, 4x4 110 kW 5AT, Executive, černá, světlý interiér
nafta, terénní

Akční cena:
963800
Více
nové

Honda CR-V

2.2 i-DTEC 4X4 110 kW 5AT COMFORT White Orchid Pearl
nafta, SUV

Akční cena:
763800
Více